Isnin, 25 Ogos 2014

Jin pancitkan tayar kereta saya ustaz...???

Ustaz .... saya ada masalah besar ni ... saya dah tanggung penderitaan ni dah 3 tahun ...tolong lah ustaz... dah semua tempat saya bwrubat ... tapI tak sembuh sembuh

JAWAP ustaz... sabar puan .... sabar ... setiap penyakit ade ubatnye...

baik cuberitakan ape sakitnye...?

Sakitnye ni ustaz ... hari hari bila saya nak pergi kerje ... badan saya lesu... dan yang paling tak tahan .... tayar saya mesti pancit... hari hari tayar saya pancit...
tukar tayar baru pun macam tu juga... last saya tukar sportrims...
Pun sama perkara yang samanjadi...

setelah kejadian rutin berulqng saya pergi berubat dengan ustaz... rawatan islam ...alhamdulillah ... makin baik tapi kes tayar pancit masih berulang... saya tak tahan ustaz.... bqntu saya....


Baik insyaallah ... kita mulakan ... dengan berdoa dengan nama nama Allah yang Maha Agong .... Bismillah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan