Rabu, 3 September 2014

Paku +jin sihir+jin saka+ khadam tangkal

Aku nak keluar...aku nak keluar aku nak keluar???aku nak balik kuala selangor...cukup sudah ... Perawat mendesak... baik silakan keluar...jika tidak hancur jantung kamu... terbakar dirikamu...


Baik keluar sekarang ... bagi salam ... Assalamualaikum... tak boleh ...!!! Tak boleh!!!tak boleh!!! Aku di paku ni ... aku di paku ... macam  mana nak keluar...!!!! 

Lalu perawat meneruskan bacaan rukqyah...tiba tiba satu paku keluar dari rambut pesakit ... dan paku tersebut panas ... apabila di pegang...

Alhamdulillah pesakit kembali sedar... dan mula selawat dan istighfar... Alhamdulillah....



Rawatan Islam Klang ,Shah Alam, Lembah Klang

RUQYAH ... PAGAR RUMAH /KEdai ,Gurah resdung,Bekam Sihir,Bekam Sunnah,Bekam Resdung, Urut Satu Badan dan Rawatan mobile atau rawatan kerumah.

019-5781099



Tiada ulasan:

Catat Ulasan