Rabu, 3 Disember 2014

Rawatan Ruqyah islam ke rumah merawat saka 3 serangkai di Keramat


Rawatan ruqyah islam merawat gangguan saka, sihir santau@ jin genetik di kota damansara,setiawangsa dan keramat kuala lumpur kali ini merawat seorang pekerja yg telah di berhentikan kerjanya di sebabkan mengalami gangguan saka @ gin genetik di keramat.

Ketika di dalam perjalanan menuju ke rumah pesakit perawat telah sesat jalan sebanyak 2 kali melalui jalan yang sama. Ini simtom-simtom gangguan saka yang agak serius. Perawat juga menerima satu text whatsapp drpd ahli keluarga  yang mana pesakit sudah mula histeria. 

Akhirnya alhamdulilah perawat sampai ke rumah pesakit dan setibanyer di rumah pesakit keadaan sudah tenang. Pesakit kelihatan amat keletihan dan sedang tidor.

Walaubagaimanapun ruqyah tetap terus dibacakan . Ketika ruqyah dibacakan tiba-tiba abang sulong mereka diserang kesakitan mencucuk cucuk di belikat...maka ruqyah diteruskan dengan bacaan 20set pada abang sulongnyer...sebelum selesai bacaan 20 set tiba-tiba adiknya perempuan anak ke 5 pula meracau-meracau maka perawat terpaksa   menteteramkan keadaan dahulu...jadi ruqyah perlu dibuat untuk semua  ahli keluarga .... setelah berulang-ulang membacakan ayat pembatal sipi sihir dan saka maka keadaan baru reda Alhamdulillah...Setelah selesai pesakit dikehendaki mandi dengan air limau yang telah diruqyahkan selama 3 hari sekurang kurangnya.Rawatan selesai dengan ucapan Alhamdulillah.


Rawatan ruqyah islam kerumah@mobile@jarak jauh


-Ruqyah sihir,saka,santau dan gangguan makhluk halus


-Pemagaran kawasan rumah@ofis@kilang@dnlain2

-Bekam Sunnah,Sihir,saka,santau,kesihatan,penyakit kritikal

Cthnye gout,kencing manis,darah tinggi,jantung,buah pinggang dan

Hubungi 0195781099

KawasanKlang,shahalam,meru,puncakalam,lembah klang,selangor,kuala lumpur,sepang,klia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan