Khamis, 6 November 2014

Rawatan Jarak Jauh (RJJ) muntah darah

Assalamualaikum ustaz... saya inginkan rawatan jarak jauh... saya ada masalah dalam  perhubungan ... since november ... apabila kami plan nak bertunang... persiapan demi persiapan sudah kami buat... tetapi saya dan bakal semakin lama semakin tengang ... hubungannya... 

Bakal saya ustaz sering panas baran... dan hampir hampir minta saya batalkan tarikh dan menunda... dan sekarang masih marah marah...saya tak tahu ustaz... 

Baik kita mulakan scan dahulu yer ... nasihat ustaz... 

Keluhan seorang pesakit ... 

Baik kita mulakan ... pejam mata zikir 
1. Astaghfirullah 3 x
2. Selawat 3 x 
3.Zikir Allah Allah Allah ...sebanyaknyer... sehingga selesai proses ruqyah...

CTH TEXT SMS DR WHATAPPS
Salam ustaz... saya rasa panas berbahang di belakang saya ... dan bakal tunang saya muntah darah ... kenape ustaz? Ade yg tak kene ke ustaz..

Ustaz...

Itu ade tanda tanda gangguan ni ... baik air yang telah di ruqyah ... 

1. Minum satu cawan
2. Sediakan timba yg berisi ais batu dan air ... masukkan satu cawan lagi dalam timba tadi dan buat mandian ais ini selama 3 hingga 5 hari.. yer..

Cik A 

Baik ustaz ... Alhamdulillah badan makin ringan ... 



Rawatan Islam ke Rumah @ mobile

Rawatan islam kerumah@mobile-Ruqyah sihir,saka,santau dan gangguan makhluk halus-Pemagaran kawasan rumah@ofis@kilang@dnlain2-Bekam Sunnah,Sihir,saka,santau,kesihatan,penyakit kritikal cthnye gout,kencing manis,darah tinggi,jantung,buah pinggang dan

Hubungi 0195781099

KawasanKlang,shah alam,meru,puncak alam,lembah klang,selangor,kuala lumpur

Tiada ulasan:

Catat Ulasan